Edoch, er is een wel degelijk een link tussen de Duitse kunstenaar Max Ernst en het label van minimalistische technogod Thomas Brinkmann. Max Ernst, La Parole en Oedipus Rex zijn twee van zijn belangrijkste werken, liet zich inspireren door het dadaïsme en maakte veelvuldig gebruik van assemblage en collagetechnieken. Net als Brinkmann die zijn strakke technomaxis, een reeks meisjesnamen: Olga / Petra, Erika / Frauke en Gisela / Heidi en het ultieme Clara / Dorris, steevast opbouwt uit bits & pieces. Met TBA Empty levert het label één van hun sterkste albums ooit af. De capriolen van Post Industrial Boys waar Natalie Beridze ook deel van uitmaakt, vonden we ook al een immer charmant en liefelijk popplaatje maar deze TBA Empty tapt wel degelijk uit een ander vaatje. Natalie Beridze, een Georgische freule die in Amerika politiek en media studeerde en enkele jaren terug debuteerde met Georgia Is Spiritual Tokyo, een soundtrack die ze maakte voor het filmwerk van Salome Machaidze paste een beklijvende technoplaat in elkaar. Stupid Rotation is een collectie van nummers, een aantal verschenen op twee eerder verschenen 12, die scherp mikken op de dansvloer. Beridze doorbreekt de monotone pas door het geheel te kruiden met clicks & cuts en bouwt onderweg een reeks inventieve zijstapjes in. Stupid Rotation is pure en onversneden, fijnzinnig en intelligente microhouse. Een klepper die boven de middenmaat uitstijgt. De übercoole dj Magda, God is een vrouw en ze drinkt thee, krijgt er een volwaardige collega bij.