Een drietal jaar geleden waagde de bassist van Dirty Projectors zich aan zijn laatste soloplaat. Op deze nieuwe versmelt de man opnieuw op hoogst aangename wijze de klank van contrabas met een boel strijkers en elektronica. Het resultaat is een soort pop met nieuw klassieke inslag. En altijd is er die stem die een beetje doet denken aan die van Dirty Projectors-frontman David Longstreth. Het album opent met het nog redelijk ingetogen Wasted. Het ritme van de track wordt bepaald door soms hakkelende strijkers. Knockout diende op het juiste moment de juiste tikken uit. Het uptempo nummer rekent af met een aantal heerlijke tempowisselingen op de contrabas. In de achtergrond wordt het ritme echter zeer strak in de hand gehouden dankzij zeer droog klinkend slagwerk. Ook het titelnummer In The Hollows is zo een caleidoscoop van geluid en gelukkig maakte Bored To Death haar titel niet waar. Langzaam dooft de plaat uit in het dramatische A Good Day To Die. Nat Baldwin bewijst dus opnieuw dat hij meer is dan bassist bij de eigenzinnige indiepoppers Dirty Projectors.